Two weeks to go... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Sjoerd Belkum - WaarBenJij.nu Two weeks to go... - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Sjoerd Belkum - WaarBenJij.nu

Two weeks to go...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

09 Augustus 2007 | Nederland, Groningen

Over precies twee weken ga ik ervandoor! 23 augustus vlieg ik 's ochtends naar de VS, om daar dezelfde dag over te stappen op een vliegtuig richting Lima, Peru. Om vanaf daar 5 maanden door Zuid-Amerika te reizen: eerst Spaans leren in Cusco, daarna door naar Panama, voor een stage van een maand in het kinderziekenhuis in Panama City, om vervolgens nog zo'n 3 maanden rond te reizen: ecuador, argentinie en chili staan onder andere nog op het programma!

Vanaf hier laat ik zo nu en dan eens wat verhalen achter; om jaloers te maken ;) of ter inspiratie...:)
Laat je mailadres achter om op de hoogte te blijven, zodat je automatisch een mail krijgt als ik een bericht heb geplaatst!

  • 09 Augustus 2007 - 18:30

    Rinske:

    Heeey Sjoerd,
    Wat gaat de tijd snel zeg!! Gaaf dat je al bijna gaat!!! Misschien ga ik december nog wel jouw kant op, ik houd je op de hoogte ;)
    Alvast een hele goede reis en heeeeel veel plezier met alle nieuwe ervaringen!

  • 09 Augustus 2007 - 18:50

    Truus En Sybe:

    Wy sille dy folgje

  • 10 Augustus 2007 - 07:47

    Marjolijn:

    en? heeft het lepeltje de verre afstand naar groningen al overbrugd?:)

  • 10 Augustus 2007 - 10:24

    RR:

    Alvast een goede reis! Hopelijk zul je veel leuke ervaringen opdoen. ^^

  • 10 Augustus 2007 - 11:35

    Leny Spelt:

    Hallo Sjoerd, Wat leuk dat je naar Zuid-Amerika vertrekt. Minder leuk voor je ouders weet ik uit ervaring maar voor jou de kans van je leven . Ik zal je volgen en wens je heel veel succes. groetjes leny

  • 10 Augustus 2007 - 12:28

    Menno:

    Hey Sjoerd!

    Ik heb me aangemeld voor je nieuws van ver! Veel plezier! Je gaat veel moois zien!!

    Groet,
    -Menno

  • 10 Augustus 2007 - 13:31

    Riemke:

    Heey Sjoerd,
    Wat super dat je dit gaat doen..=) Even een 'break' van je studie, zal je vast goed doen!
    Wat leuk dat we hierop je verhalen kunnen volgen, super!
    Ik wens je heel veel plezier, en spreek je binnenkort nog wel op msn..
    En heb me inderdaad aangemeld voor de berichten die je achter gaat later!


  • 12 Augustus 2007 - 21:22

    Elisabeth:

    Hej Sjoerd!
    veel plezier daarzo! en hou ons braaf op de hoogte he ;)
    kus Elí

  • 13 Augustus 2007 - 19:54

    Reint En Marijke:

    Hi Sjoerd,
    Wij zijn benieuwd naar je belevenissen. Alvast een goede reis.

  • 17 Augustus 2007 - 18:46

    Riemke:

    Heej Sjoerd!
    Ga jij naar dat gebied waar die aarbeving heeft plaatsgevonden..:|
    Hoop dat het tegen de tijd dat jij gaat, weer wat rustiger is.. Zal je site blijven volgen :D

    Nog maar een paar dagen.. en dan is het zover!
    Veel plezier!

  • 19 Augustus 2007 - 16:45

    Leonora:

    ik ga je volgen! hasta la vista baby ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2008

Sjoerd klimt berg

09 Januari 2008

Sjoerd in de wolken

24 December 2007

Over droogte en warmte

13 December 2007

Sjoerd danst de tango

01 December 2007

Tweede helft rondje Ecuador
Sjoerd

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 18857

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2007 - 09 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: