Foto´s Inca Trail - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Sjoerd Belkum - WaarBenJij.nu Foto´s Inca Trail - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van Sjoerd Belkum - WaarBenJij.nu

Foto´s Inca Trail

Door: Sjoerd van Belkum

Blijf op de hoogte en volg Sjoerd

10 Oktober 2007 | Panama, Panama-stad

Foto´s van de IncaTrail, althans 10 daarvan!

Maar eerst: een snelcursus hoe een koude douche (letterlijk) te waarderen:

- Ga naar Panama
- Loop over straat voor zo´n 30 minuten
- Stap onder de douche –die altijd koud is
- Waardeer...
Later meer over Panama!

10 foto´s van de IncaTrail zijn te vinden op picasaweb.google.com/vbelkum

Geniet! :)

  • 10 Oktober 2007 - 06:38

    Kasper:

    Genieten... dat kunnen we wel! Prachtige foto's!:-)

    Succes met die koude douche.;-) neem ik nu even een heerlijke warme bad... (maar toch liever een koude douch in pananma dan een warme bad en (meer) luxe in nederland!):-/

    groetjes

  • 10 Oktober 2007 - 07:55

    Miek:

    Volgens mij heb jij je roeping gemist: wat een mooie foto's!! :) Ik ben echt zoo benieuwd naar de rest van alle foto's, magoed dat duurt nog wel even :( (gelukkig heb ik geduld ;))
    En zo'n koude douche kan best verkwikkend zijn (tenzij de temperatuur dat niet toelaat natuurlijk ;)) Magoed: als jij de koude douche kan overleven ben je ook al geschikt voor de landmacht (schijnt ;)) nog een roeping gemist...:)
    Ik ben benieuwd naar al je verhalen over Panama!
    Heel veel liefs Miek

  • 11 Oktober 2007 - 07:30

    Truus&sybe:

    No Sjoerd, prachtige foto's. Hâld de kâlde doche d'r yn. 'tSkeelt aens't hjir wer komst to swimmen.
    S&T

  • 13 Oktober 2007 - 11:26

    Nielsj:

    ik zal de koude douche eens proberen ;]

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Panama, Panama-stad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Februari 2008

Sjoerd klimt berg

09 Januari 2008

Sjoerd in de wolken

24 December 2007

Over droogte en warmte

13 December 2007

Sjoerd danst de tango

01 December 2007

Tweede helft rondje Ecuador
Sjoerd

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 18855

Voorgaande reizen:

23 Augustus 2007 - 09 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: